Imię: Ralhagg Nazwisko: Hierogryph Pseudonim: Gryph Wiek: 41
Frakcja: Zjednoczone Klany Północy
Profesja: ---
Wygląd: Ralhagg nie różni się od swoich pobratymców, ni wzrostem czy posturą. Jest niski i krępy, a dzięki mięśniom i silny. Posiada charakterystyczną rudą, gęstą brodę, która nie jest tak długa jak u innych. Nosi ją specjalnie zaczesaną i zakończoną złotymi obkuciami. Na głowie ma rudą czuprynę, która często opada na duży nos, znad którego spozierają brązowe oczy, pełne powagi i doświadczenia. Na prawym oku widnieje blizna, pamiątka spotkania z niedźwiedziem rzecznym u początku rozbójniczych przygód. Cóż rzec można więcej o krasnoludzie? Nosi zielony płaszcz podróżnika, ma też krótki miecz i młot bitewny, którymi radzi sobie w boju. Widząc go można być pewnym jednego, lepiej go nie drażnić. A tym łatwiej go rozsierdzić gdy trzyma róg lub kufel w dłoni.
Historia: Urodził się w wielodzietnej rodzinie jednego z administratorów kopalni na zachodzie Mroźnych Szczytów, gdzie klimat był nieco lżejszy, a i pracy bywało mniej. Jako jeden ze starszych synów miał prawo do walki o spuściznę po ojcu. Staruszek Hierogryph nie miał jednak ochoty rozstawać się ze światem. Ralhagg znalazł więc inną drogę życia. Już od małego zamierzał został słynnym krasnoludzkim wojownikiem. W wieku lat dwudziestu otrzymał zgodę od ojca na wyruszenie w podróż jako poszukiwacz przygód. Ralhagg prędko zorientował się iż świat nie jest tak cudowny jakim widział go jeszcze mieszkając w kopalni. Pełen chęci i zapału do walki zamierzał wstąpić do Zakonu Ognistego Wichru, po roku zrezygnował z tego rygorystycznego życia. Postanowił zostać łowcą nagród. Od tego czasu wstępował do różnych karczm, imając się różnych prac wymagających jego siły i zdolności. Szybko zdobył uznanie jako Gryph, a o nim wołano: "Chcesz komuś przygrzmocić, pytaj o Grypha". Nie trudno się więc domyślić iż los awanturnika pasował Ralhaggowi bardziej. I tak też wiedzie mu się do teraz.
Charakter: Chaotyczny Dobry - Awanturnik
Umiejętności: ---
Parametry: --- Siła: Zręczność: Inteligencja: Charyzma: Szczęście:
Ekwipunek: Krępy rumak - Kreegan Młot bojowy oznaczony runami - Rozbijacz Czaszek Krótki miecz - Wierne Ostrze Torba z trunkami
Sakiewka: 46 ven, 13 domren, 17 umren.
|